تقدیم به همسر عزیزم

سلام بچه ها امروز خیلی حالم گرفته ست !!!!!!!!!

نمی دونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

اما احساس میکنم تو زندگیم دارم میبازم..........

هیچی نشده اما احساس میکنم دارم کیشو مات میشم...........

تا حالا سفر کردن یه عزیزو جلوی چشماتون دیدین؟

خیلی سخته ه ه ه ه ه......!!!!!!!!!!!!!

من یه بار رفتن پدرم رو دیدم که دیگه نیومد!!!!!!!!

از سفر ترسیدم!

احساس میکنم هر کی بره دیگه نمیاد!!!!!!!!!!!!!!

خیلی حالم بده مثل اون روزایی که منو همسرم هنوز با هم ازدواج نکرده بودیم وداشت نامزدیمون به هم می ریخت.

خدایا به کی اعتماد کنم؟

به کی بگم؟

نباید کسی بفهمه!

اماااااااااااااااا.....................!!!!!!!!!!!!!!

حتی اون هم نمیدونه!

اگه اون بره ه ه ه ه ه ه !!!!!!!!

من چی کار کنم!

سد راهش نمیشم!اما دوست دارم فریاد بکشم!دوست دارم من زود تر اونو بزارم وبرم!اما من میمونم این چاردیواری........

هیچ کس صدامو نمیشنوه!

ای خدااااااااااااااااااا.........تو بگو باید چی کار کنم؟خدایا کاری از دستم بر نمیاد!همه چیزو به تو میسپارم.

اگه اومد و دستاش سر بود و احساس کردم گرمی دستاش دیگه مال من نیست اونو تقدیم میکنم به همه کسایی که دوسش دارن!و گرمای دستاش متعلق به اون هاست!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:,ساعت 12:48 توسط منصوره| |


Power By: LoxBlog.Com

download this music

مرجع کد آهنگ و بزرگترین آرشیو کد آهنگ