تقدیم به همسر عزیزم

۱۰۰۰ مرتبه ۹۰۰ جمله ی عاشقانه را روی۸۰۰ جای مختلف

 

به۷۰۰ زبان و پیش ۶۰۰ نفر فریاد زدم! ۵۰۰ تای آن رادر۴۰۰ جمله

 

گنجاندم و به ۳۰۰زبان در۲۰۰برگ ترجمه کردم.  ۱۰۰تای آن را۹۰روز...

 

روزی۸۰ مرتبه برای تو خواندم! ۷۰ تای آن را آموختم وبیش از۶۰تای آنرا

 

تجربه کردم و ۵۰غروب را از ۴۰سمت به نظاره نشستم. در ماه

 

۳۰روزه،بیشتر از۲۰روز ۱۰ بار از تو ۹سوال کردم.  ۸ سوال من را

 

۷ مرتبه در۶ روز جواب دادی. با ۵ واسطه ۴ دفعه تو را ۳ جا

 

دعوت کردم...  ۲ ساعت خواهــــش کردم تا ۱ بار گفتی :

 

دوستت دارم....

]www.pix2pix.org



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت10:05---18 فروردين 1390
سلام وبلاگت خیلی نازه و همین طور خیلی زیبا امیدوارم یه سری به وبلاگ من هم بزنی ومن شما رو لینک کردم: D و فعلا بایییییییییی

مهدیه
ساعت10:05---18 فروردين 1390
سلام وبلاگت خیلی نازه و همین طور خیلی زیبا امیدوارم یه سری به وبلاگ من هم بزنی ومن شما رو لینک کردم: D و فعلا بایییییییییی

مهدیه
ساعت10:04---18 فروردين 1390
سلام وبلاگت خیلی نازه و همین طور خیلی زیبا امیدوارم یه سری به وبلاگ من هم بزنی ومن شما رو لینک کردم: D و فعلا بایییییییییی

مهدیه
ساعت10:04---18 فروردين 1390
سلام وبلاگت خیلی نازه و همین طور خیلی زیبا امیدوارم یه سری به وبلاگ من هم بزنی ومن شما رو لینک کردم: D و فعلا بایییییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 18 فروردين 1390برچسب:,ساعت 8:4 توسط منصوره| |


Power By: LoxBlog.Com

download this music

مرجع کد آهنگ و بزرگترین آرشیو کد آهنگ